Välkommen helg!

2011-09-23, 11:33:50 / Kategori: Allmänt
Fredag idag o veckorna rullar på:)
Har varit lite dålig att blogga denna vecka, men jg har glömt bort o inte haft tid att skriva. I veckan har jag träffat Maria o Helena o även hälsat på min farmor o farfar. Igår kom Maria förbi en stund på dagen o senare åkte jag hem till Helena där jag vart bjuden på middag!
Jag klappade lite på hennes mage då hon snart går in i vecka 25 :) Såå mysigt det är att vara gravid o jag kan riktigt sakna det. Fast skulle jag bli det nu så skulle jag känna mig lite som en fånge i min egen kropp. Jag behöver vara ensam och  ogravid med Charlie en stund innan det planeras ett syskon. Fast allt för länge vill jag inte det ska gå ;))
Men nu vill jag kunna njuta av att kunna ta mig ett glas vin på helgen eller en cigg om jag känner för det. Röker dock ingenting på dagarna när jag har Charlie. Men på kvällen när han sover kan jag ta mig en cigg ibland.

Helgen bjudet på finväder :) På posten idag kom en body till Charlie från mormor :) Tack snälla! Och senare idag ska jag o Charlie åka till min lilla kusin Madde som fyller år. Christofer jobbar sent. Imorgon drar vi nog till hälsingland till Charlies farfar o Angelika. En helg med familjemys med andra ord:)

Ni fåår h en bra helg så hörs vi snart


Tuff kille :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?