kvällens bravader

2011-10-29, 15:03:56 / Kategori: Allmänt
Ikväll är jag bjuden till Maritza på middag! Hon fyller år så hon har bjudit ett gäng kompisar för att senare röra sig mot stan. Jag får se hur jag gör med stan. Med tanke på att Christofer skjuter upp imorg o jag ska vara ensam från  kl 08 så är det kanske bäst att hålla sig någesådär .. Men det är nog lättare sagt än gjort. Första ggn som jag ska lämna Charlie ensam med pappa:) Kommer gå kanon men jag har en liten klump i magen att åka ifrån honom. fösta gången som sagt.

Christofer var ute igår så han kom inte upp från sängen förrens kl 14.. Åldern tar ut sin rätt;)
Såå..Vi får se vart kvällen slutar o vad man hittar på :)

Puss på er o trevlig lördag!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?