Söndag

2011-09-04, 17:45:15 / Kategori: Allmänt
Nej nu längtar jag efter Christofer.. Jag vill att han ska komma hem så jag kan få kramas o pussas :) Har ett stort behov av närhet o som tur är så har jag vår lilla plutt som kan mätta en stor del av min närhetsbehov .
Men 2 dagar kvar bara sen kommer han hem. Vi pratade via skype igår o jag hade Charlie i knät. Och när vi ska säga hejdå så böjer jag honom fram mor skärmen o vips så kräktes han rakt över tangentbordet haha.
Bra det där med skype, då man både kan prata o se varandra.
Det vart en relativt tidig kväll för mig i säng igår. Var rätt trött!

Idag har jag varit hos min moster o kusiner o hälsat på. Vi tog oss en promenix till affären o handlade fika. Skönt o röra på fläsket.. JO FLÄSK JA, jag säger bara-BANTA RÄTT!
Jag skulle ju ge mig på ngt jäkla pulver i 2 v. Klarade 1.5 o sen åt jag igen. Det var ju rena svälten o jag gjorde dessutom fel. Man skulle äta 6 påsar om dagen om man bytte ut alla måltider o jag åt bara 3 :/.
Så nu när jag började äta normalt igen så tog ju kroppen upp allt extra mkt. Så jag har nog gått upp i vikt ist.. Skit att banta säger jag. Ät rätt ist!

När vi ska köra Linas matkasse hoppas jag på att få ordning på dieten o äta rätt. Ska in o beställa en nu tills imorg.

Snart ska jag till farfar(svärfar ) o Angelika o äta kräftor :)
Skulle ju varit hos mamma idag o moffat det med henne, men hon vart sjuk:(

pUSS PÅ ER












Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



2011-09-05, 10:47:10 URL: http://millahoman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?