slappar dagen

2011-09-12, 21:58:33 / Kategori: Allmänt
Dagen har bestått av att bara tagit det lugnt. Vädret har varit grått,regnigt o trist så det vart att tända lite ljus här hemma o pyssla lite ist. Igår när jag skulle åka hem från mamma o pappa fullkomligt ös regnade det. Man kunde inte köra fortare än 40 för man såg inte ett jota ramför sig. Lite läskigt när det var kolsvart ute oxå. Men hem kom vi!

Jag har suttit o kikat runt lite på nätet efter en vinterjacka. Har svårt att betämma mig för vad jag vill ha för någon. Helt klart en som täcker rumpan iaf , då det är så satans kallt här o täcker det inte rumpen så fryser jag ihjäl.
Även vinter pjuck måste jag hitta ett par nya. Har faktiskt inga vinter skor , för i våras så rensade jag bland mina skor i slängde en hel del. Vill sattsa på ett par snygga stövlar med lagom klack eller ingen klack alls.
Men men, det återstår att se..i landsproblem kanske `?!!

Charlie sover nybadad o mysig som han är. Han gillar sitt nya badkar o sprattlar som bara den när han sitter där i:)
SÖTUNGE!!

En sak jag också stör mig på är mitt jä..a hår. Jag vet inte , men jag tycker att det slutat växa :/
Jag har tjock hår som bara den, men om det kunde växa lika mkt som det gjorde förut för några år sen så vore jag glad! Kanske borde lägga i förlängning.. Men jag vet att det också är jobbigt o sliter o drar loss sitt egna hår. Plus att det kostar runt 5000 kr o det har jag inte nu,

Nej nu ska jag avrunda kvällen. Har fått en skön massage av big C o det tog bort en del av min ryggvärk jag börjat få. Lyftandet på Charlie från golv får min rygg att gå av. Men det hjälpte en hel del att få massage. Det är något man borde unna sig oftare o gå o få "riktig" masage.

Ha det så bra alla glada!!!





En gammal bild då jag fylllde 23. Jag o Cicci:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?