Myskväll

2011-09-01, 21:57:09 / Kategori: Allmänt
Imorgon drar ju Christofer till Spanien med sin mamma o fam. Vi åkte till saluhallen o fikade tillsammans idag efter C hade jobbat klart. Där mötte vi på Maria o hennes nya ;)
Hemma lagade jag en snabb enkel med god kyckling rätt med bulgur. Gott vart de! Börjar nog gilla mer o mer att laga mat, då jag känner att jag klarar av receptet. Är ju INTE ngn mästerkock direkt haha.

Nu åkte Carina o Ola precis som kom förbi o åt lite o umgicks lite med oss en stund på kvällskvisten.
Börjar bli trött i ögonen o dessvärre få ont i ryggen så jag ska nog flirta md C om en massage ;)
Men han hatar att massera så får jag 2 min så får man väl vara nöjd hehe.
4 dagar med mitt hjärta ensam o vi kommer nog ha det bra. Ska till Ikea imorg o köpa en badbalja till Charlie o lite mera mobiler som jag kan ha i vagnen o ovanför sängen med starka färger.

Nu vill min älskade umgås lite innan vi ska sussa så ni får ha det så bra alla <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?