Mätt!

2011-09-01, 13:14:26 / Kategori: Allmänt
Nu har jag ätit en prtion pasta med räkor o spenat. Det här med att undvika kolhydrater är bannemig inte det lättaste. Imorse var jag hemma hos Jennie här på ön, o hon bakade en äppelpaj :) Det vart frukosten idag.. ajaj ;)

Igår var andra Jennie förbi här hela kvällen o mös med lilla Charlie. Det var ett tag sen vi traäffade varann nu så det var verkligen på tiden. Christofer åker ju till Spanien imorgon så jag o lillen blir ensamma några dagar. Vi hade ju valet att följa med, men då jag tycker han är för liten att transporteras på ett flyg o resa runt så på det sättet, så väljer jag att vara hemma. Vi tänkte om vi skulle bila ner ist. Men det tar för lång tid för endast 4 dagar där nere.

Nu ska jag kika runt på lite höstkläder i se vad årets mode är..

Ha det bra så länge



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?