Måndagen

2011-09-26, 10:51:58 / Kategori: Allmänt
Då var det ännu en ny vecka. Sitter o tittar på efter tio på tv 4 o det pratas om skilsmässa idag. Jag tycker det programmet är riktigt bra måste jag säga,, då dom tar upp många bra disskusioner o bjuder in bra gäster.
Dom säger att det är mestadels kvinnor som begär en skillsmässa.. Hmm, det trodde inte jag. Men jag kan tycka att vi i dagens samhälle ger upp alldeles för lätt, o ser att ha barnen varannan vecka är något simpelt. Själv skulle jag må skit o bara se mina barn varannan vecka..
Men man ska självklart inte stanna i en relation där man är olycklig o där barnen blir utsatta för bråk mellan sina föräldrarna. MEN :

JAG TROR ,  ATT SKILLSMÄSSOBARN INTE HAR NÅGON FÖREBILD DÄR 2 FÖRÄLDRAR HÅLLER IHOP. VILKET GÖR ATT DOM LÄTTARE GER UPP!

I helgen var vi uppe i Hälsingland i Christofers pappas nybyggda hus. Det är såå mysigt o fint där. Ett riktigt jul ställe, med högt i tak o en enorm öppen brasa. Vi planerade att fira jul där om ett år. För i år ska vi fira hos mina föräläldrar. Det blir ett pyssel att försöka få ihop det med jular hit o dit, men man får köra lite varannat år.
Vi åt en massa kräftor o drack gott. Vi åkte hem igår på dagen o kom hem o köpte en kebabrulle o gottade i oss det på kvällskvisten.
Men nu jäklar ska det börja tränas. Jag ska köpa mig en gymkort på friskis här på ön. Jag ska börja spinna hade jag tänkt. Vi behöver bara få ihop det med tid eftersom Christofer jobbar o tränar han me. Vi får byta av varandra när han kommer hem:) Skönt o ha nära dock till gymmet. För jag måste börja komma i form för i vår ska vi resa till COSTA RICA :))))

Svärfar fyller 60 o ska bjuda med oss o sina syskon o barn till Cota rica los delfinos. Det blir Charlies första utomlandsresa, o den blir inte dålig den :)









Nu blir det lite lunch o sen kl 13 ska vi på mammagrupp för första ggn här på ön. Får se om jag går flr ggr än en..
Puss på er alla:)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?