lördagsinlägg

2011-09-03, 17:39:50 / Kategori: Allmänt
Lördagskvällen närmar sig o med det min trötthet idag. Igår var vi ju bjudna hem till Elina på middag. Vi bestämde rätt tidigt att vi skulle stanna över natten. Natten var lite jobbig då Charlie väckte mig så fort han rörde på sig o skulle ha nappen. Så imorse 07.00 när hennes barn vaknade var jag trötter. Åkte hem relativt tidigt i morse.

Här hemma tog jag en dusch o fixade lite hemma. Sen drog jag o lille plutt in till stan en stund o kikade lite i affärer. Det vart inte så långdraget då jag var ganska trött. Christofer har det bra i Spanien med sina 30 grader. Här har det varit runt 22 idag o jag e såå less. Ge mig "lite" kyla så man kan ha en kofta eller jacka på sig åtminstånde. Men man ska väl njuta för snart är snön här i ca 5 månader.
Ska messa min älskade som jag saknar så o höra när vi kan ringa skype :)

Kvällen blir lugn här hemma framför tv. Skulle åkt till mamma imorgon som är ensam då pappa jagar. Men hon stackarn har gått o blivit magsjuk :(
Så vi blir här hela helgen. Trist för jag längtae efter mammsen.. men men.

Nu ska jag rota fram ngn middag i frysen till mig.

Saknar min andra hälft riktigt mycket..Både jag o Charlie!



En bild från Thailand i vintras





Funderar starkt på att skaffa lugg igen.. Kanske tar mig en funderare i helgen för att kapa av den på måndag ;)

Vad tycker ni???




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?