Livet !

2011-09-15, 14:18:53 / Kategori: Allmänt
Idag är det ännu en slappar dag.. Trodde jag skulle fått tillbaka min bil idag men den är icke klar. Det var något allvarligare fel på den än en service. Jag har ju denna blogg enbart för mig själv, men vet ju att det finns många andra som läser den. Jag skriver mycket om min vardag o vad jag gjort på dagarna. Berättar inte så mkt längre om min relation känner jag.
Inga relationer är på topp hela tiden o man måste kämpa för att få allt att fungera. Man ska aldrig ta något för givet o speciellt inte den man lever tillsammans med. Jag älskar min sambo som oxå är pappa till mitt barn mer än något annat. Men även vi har våra upp o nergångar.
Det finns nog inte ett förhållande som dansar på rosa moln varje dag. Jag vill inte gå in på djupet o blotta mig helt om saker. Men jag kan säga att under mina relationer jag varit med om i livet har satt sina spår o kan förstöra mycket av det jag lever i nu.

Jag har inte träffat världens bästa killar innan , som både har sårat o pajjat mycket av tillit o självkänslan i mig. Självförtroendet är det inget fel på, men självkänslan måste jobbas på ibland lite extra. Sen gör det inte saken bättre när man ska stöta på motgångar ibland. Men det är väl så livet är o ska va ?!! Man ska kämpa o kämpa i allt det vackra man vill ha. Livet serveras inte på ett silverfat!

Lilla Charlie sover nu i våran säng o jag kikar runt lite på nätet efter ett vinterplagg till honom. Funderar på vind o fleesoverallen på polarn o pyret som han kan ha tills det verkligen slår till o blir kallt. Hittat en schysst åkpåse oxå:) Vill INTE ha bugga påsen, för den tycker jag e så ful.
Funderar lite på vad vi ska äta till middag ikväll. C ska bergsklättra efter jobbet så han blir lite senare ikväll!

Det var det jag hade att komma med idag..Inga bilder tyvärr

puss o kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?