längan e stor nu..

2011-09-05, 22:10:17 / Kategori: Allmänt
Imorgon kommer mitt hjärta hem. Skönt för jag längtar så! Jag börjar få så ont i ryggen redan.Lyftandet av Charlie från golv,stol,vagn osv får min ryg att avlida. När jag jobbat med barn lyfter jag aldrig pga mina ryggproblem. Men vad ska man göra?!!

Idag har jag mött Tina inne istan. Vi har fikat på stureplan o gått i affärer. Var inne på zara o kika för dom har så fina barnkläder tycker jag. Tina köpte body o haklapp till Emmie:)

Nej nu är jag trött. Har tagit ett glas vin o bara suttit vid datan o slappat o snackat med Maria i luren. Ska lägga mig i sängen o sussa så sött. Imorgon har jag återbesök hos barnmorskan efter förlossningen. Jag var hos syon idag o pratade om utbilning till sjuksköterska som jag vill läsa till o hur jag ska gå till väga o vilka ämnen jag behöver läsa upp. Jag kan komma in på reell kompetens vilket betyder att man är över 25 o arbetat i över 5 år, så då behövs inte alla betygen från gymn. Utan man kommer in på högskoleprovet. Får se hur jag får ihop det med Charlie, då jag tänkte läsa upp några ämnen i vår. Vill kunna läsa vissa dagar o timmar då C är hemma med lillen.
Det kan gå att lösa om man kommer övverens med läraren o lägger upp en plan.


Natti natti säger jag



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?