Härligt väder

2011-09-29, 16:26:20 / Kategori: Allmänt
Hela 20 grader bjöds det på idag o ska bli det även imorg:) Jag o Charlie har vandrat runt lite i stan o kikat i olika affärer. Jag är ute efter ett par höst/vinterskor. Har mestadels högklackat o jag är ute efter ett par låga. Det blir lite svårt att trippa runt med klackskor o vagn i vinter. Då ramlar man väl o slår ihjäl sig när man ska upp o ner för trappor o halt o jäkligt. Tänk om man tappar vagnen..FASA!



Något sånt kanske..??


Idag ska jag laga en GI lasange gjord på squash ist för pasta plattor. Vi har ätit den tidigare o det är en riktig favorit hos Christofer :)

Tittar på bilder från när lilla C var alldeles ny :) Såå liten. Han har vuxit 10 cm nu sen han föddes!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?