Härlig lördag morgon

2011-09-17, 09:54:47 / Kategori: Allmänt
Godmorgon!!

Härligt väder det ser ut att vara idag. Solen skiner o det ser ut att bli en bra höstdag. Igår var det en hemmamys fredag. Vi åkte till nya saluhallen här på Lidingö o köpte 2 goda köttbitar o potatisgratäng. Sen korkade vi upp en flaska vin o avnjöt den goda middagen! Sen spelade vi ett spel tillsammans, som jag hittade i skåpen hemma :) Det var frågor om allmänbildning o jag vann inte ;) haha!!

Idag ska Jennie komma hit o äta middag o vi ska dricka vin. Men först ska vi en sväng till Christofers kompisar innan hockey matchen i  eftermiddag.. Gaahh Nu börjar hockeyn också...

Nu ska jag äta vidare på frullen o gosa me lilla C <3




HAHA en till gammal bild jag hittat hos Cicci :)













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?