bebismys

2011-09-27, 18:35:37 / Kategori: Allmänt
Idag har jag o Charlie varit o hälsat på Carro o lilla Wendela :) Dom har vuxit båda små trollen o det var så kul att se. Vi drack kaffe hemma hos Carro innan vi begav oss ill Sickla centrum o kikade i affärer o år en lunch. Kl 13 hade Wendela tid hos bvc för sin 3 månaders spruta så vi hakade på o väntade medans dom var inne hos läkaren. På måndag är det Charlies tur fö sin första vaccinations spruta. Ajaj han kommer få ont :(

Jag funderade lite på idag igen om jag verkligen ska plugga under min första tid som mammaledig. Tänkte ju plugga upp några  ämnen som jag behöver för att kunna komma in på hudvårdsterapeut skolan, eller för att kunna göra högskoleprovet till sjuksköterska.. Hmm ja det tål att tänkas på , men jag har dock bara till nov på mig då det är sista ansökningsmånaden för vt. .

Nu har vi ätit middag o en bit kladdkaka från gårdagen,. Fan , o jag som skulle gå ner i vikt. Måste verkligen köpa gymkortet nu. Lilla plutten sitter nedanför mig i sin babysitter o är så glad så. Han ska få bada om en stund. Brukar bada honom ungefär varannan dag. Vet att det inte är bra att bada dom varje dag för deras hud, men varannan dag kan jag tycka e ok. Sen smörjer jag in honom med en fettkräm från apoteket. Var o inhandlade alvedon till honom idag också då de kan få feber när de fått sprutan.

Nu ska jag bada min lilla o så önskar jag e en bra kväll






Nu har dom vuxit lite sen första vagn bilden :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?