Solen skiner

2011-10-01, 11:05:36 / Kategori: Allmänt
Vilken lördag vi vaknar till!
Solen skiner o himlen är alldeles blå. Ig¨r kväll var det 18 grader så det kändes som en sommarkväll igen :)
Jag o C åkte till centrum o köpte faita bröd o allt man kan ha i den. Sen åt vi middag o tittade på dif- assyriska på tv igår. Jag började känna mig dålig igår kväll så jag fick ta ipren , men jag känner fortfarande inte helt kry i kroppen. Halsen känns ont o jag känner mig lite låg. Men idag kl 13 ska jag hämta Linn som ska sova hos oss i natt:) Få träffa sin lill kusin lite ;)

Christofer drog iväg till Gärdet där det är städdag idag. Jag o Charlie stannar hemma, o jag har städat lite. Nu ska jag klä på mig o lilleplutt! Vi ska ta en lunch på bryggan tänkte vi :)





             Igår i Sollentuna centrum träffade vi Cicci :)



                                 Mina favorit killar










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?