regn grått o ruskväder

2011-10-06, 15:59:38 / Kategori: Allmänt
Blä vilket skit väder rent ut sagt det är idag. Riktig höstdag med regn o gråväder. Jag o Charlie vart bjudna hem till Madde på lunch o fika. Jag kom hem med en påse med lite kläder som Madde inte ville ha , alltid bra ;)
Sen tog vi en liten promenad fast det var inte så mysigt väder då det blåste o regna på oss.

Ja man har det inte lätt som föräldraledig för kl 17 så ska jag hem till Melissa på middag :) haha! Stress stress runt o   ingen ro;) Så underbara vänner man har!!

Snart fyller jag år..28 :/ . Herrejösses vilken gammeltacka man börjar att bli. Känner mig som 22 o inte alls som snart 30 panner. Men man är väl som man känner sig som antar jag. På söndag har jag o Christofer varit tillsammans i 2 år <3
Vi ska ut o käka på min födelsedag tror jag o fira 2 år samtidigt! Jag vill käka på libanesisk restaurang.
Får se vad vi gör för just nu har jag en sur pojkvän på lilla mig ..hihi!

Love you all o ha det bäst


Madde o Charlie




Stella vaktade Charlie








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?