presenten

2011-10-25, 15:31:24 / Kategori: Allmänt
Jag har ju glömt att visa vad jag fick av Christofer i födelsedags present:)
Denna fina Michael kors klocka fick jag utav honom! Me like a lot




Nu ska jag invänta hjärtat som är o gör klart sin tatuering på armen. Till middag idag blir det nog soppa med mozzarella.
Lillen somnade precis till lite lugn spa avslappningsmusik som jag satte på. Man blev själv lite trött.

När ska man få inviga sin vinterjacka då tro? På lördag?
Jag ska ju för första ggn ut sen Charlie kom på lördag. Eller jag ska hem till en kompis på middag,skratt o alkohol. Sen lämnar jag kalaset när resten ska ut, för det känner jag inte för. Om vi inte sätter oss på ett trevligt hak för då hakar jag med till stan. Känns liite jobbigt o lämna Charlie. Fast han ska ju vara med sin pappa så det går bra. Sen sover han ju bara ändå på kvällen så. Men men, en modershjärta!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?