pekfingret

2011-10-14, 09:52:22 / Kategori: Allmänt
Jag tycker att det är roligt att folk andå går in o läser här då jag i största räkning har denna för att skriva lite skit för mig själv. Det är så typiskt att den som kommenterar ska göra det när det är ngt negativt att skriva om. Stackars bittra människa som inte har annat att göra, o att vissa verkligen lägger energi på att kritisera. Och lägga pekfinger på andra istället för att sköta sitt!! Men jag tycker det är kul med alla slags kommentarer o alla har ju fria viljan att skriva vad man vill.

Nu äts det frukost, men när jag kokat klart kaffet såg jag att vi inye hade ngn mjölk kvar.. O kaffe går inte att drickas utan mjölk. Så nu ska jag åka till centrum o handla lite fika tills imorgon o lite smått o gått. Christofer är o tar jägarexamen nu :) Hoppas det går bra. Men han är duktig så det tror jag <3

Charlie la vi kl 21 igår o han sov till 07.15 i morse :) Bra där!

Ha en fin dag o revlig helg ALLA läsare !!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?