Onsdag

2011-10-05, 15:53:12 / Kategori: Allmänt
Dagarna den här veckan har sprungit iväg. Igår åt vi lunch på ett supermysigt stääe här på Lidingö. Jag åt en pasta med kyckling o pesto. Sen åkte vi till stan en snabbis o sen till brevik o åt en kanelbulle. Ja det gick väl inte någon förbi att det var kanelbullens dag igår ;) Klart man ska svulla en åtminstånde!

Sen drog vi till Ica o köpte olika ostar o patonegro (en slags skinka) kex. Och mumsade så gått i oss till en film.




Vi hade hyrt 3 filmer o detta var en komedi stod det på. Men snarare en sorglig drama, o inte spec bra heller.


Jag gick o la mig efter filmen då jag var helt slut. Känner att förkylningen gått över till snorande nu..suck!
Charlie har sovit nu sen kl 13. En trött kille idag, o jag låter honom sova. Han behöver det då han växer hela tiden. Han är för det mesta vaken mellan 08-10 sover en stund , sen är han vaken mellan halv 11 och 14. Och sover igen en liten stund. Men mestadels på dagen är han vaken nu. Fast idag är han tlööött! :)

Har lite saker o fixa med idag! Så jag önskar er alla en bra dag i mitten på vecka. Kämpa ni som jobbar för snart är det helg igen! Och jul, o nyår o påsk o vår o sommar igen ;) haha jaa tiden går fort!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?