lördags kalas

2011-10-15, 23:31:41 / Kategori: Allmänt
Idag har min kusin Kim med sin flickvän My, farbror o Annie varit här o fikat o givit mig o Charlie present. Jag fick en jätte fin halsduk o Charlie fick tröjan som jag trånat efter ett tag. Super fin :)



Sen kom farmor o farfar med mina små kusiner Madde o Jonathan. Dom kom med blommor o pengar!









Daniella kom hit oxå med världens största godispåse till mig! Något jag egentligen INTE bör äta ;)




Lite senare kom min en av min andra kusin Fredrik! Han missade jag dock att fota. Honom släppte jag nyligen av i Ropsten för han skulle åka ända hem till Väsby. Kom hem, tog en dusch o ska nu kasta mig i säng. Christofer kom hem runt 19 tiden efter en heldag på hunt där han tar jägarexamen.

Natti natti mina läsare o ha en bra sömn!
Imorgon är det söndag o då blir det en långpromenad o bli av med allt jag moffati mig ikväll..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?