ingen röst

2011-10-02, 17:15:05 / Kategori: Allmänt
Då var man sjuk igen då. Eller jag har ingen feber men jag har känt mig hängig hela helgen o nu har jag tappat rösten igen. Det var ju inte så länge sen jag låg kanon förkyld i 2 veckor, så då var vi där igen. Christofer låg ju sjuk i veckan så nu har bacilusk jäkeln anfallit mig :( . Hoppas bara inte Charlie blir sjuk, men eftersom jag pussar på honom stup i kvarten så kan det lätt bli så. Försöker hålla mig ifrån pussarna men ack vad svårt det är :)

I går hyrde vi film o köpte en massa godis o satt o mös i soffan men Linn. Det var länge sen hon ar här nu o det var nog bra för henne att få vara med mig o Charlie. Hon som varit ensam barn i familjen såå länge har blivit lite sotis när Charlie kom. Men nu när hon fick vara här en natt släppte nog mkt av det. Idag mötte vi mamma o pappa på stan o gick till Riche o käkade lunch. Sen tog dom med sig Limbo o tog toget hem igen. Då åkte jag Charlie o Christofer hem! Synd att inte kontot har tusentals kr för då hade jag shoppat loss idag;) Känns som en riktig bränna pengar dag:)

Kvällen blir lugn hemma o vääldigt tyst då jag inte kan prata ;) Imorgon ska Charlie ta sin 3 månaders spruta..
Ha blir 3 månader idag lilla skatten <3
Tiden går så fort men det känns på något sätt som det var jääätte länge sen jag födde barn, men ändå inte. Svårt att förklara. Men han blir bara roligare o roligare o uppfattar saker mer o mer. Nu ligger han o jollrar ! ÄLSKADE BARN<3

Ha en bra söndag kväll! För det ska jag ha






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?