höst gula färger

2011-10-18, 09:20:42 / Kategori: Allmänt
Det blir bara kallare o kallare för var dag som går. Höstens alla gula färger är vackra. Hösten är en årstid spm faktiskt kan vara en av de finaste när löven ändrat färg till gul o rött o löven ligger på marken. MEN jag gillar sommaren mer ;) igår spenderade jag em hemma hos Maria. Hon åker ju tillbaka till Argentina på tisdag:( Kommer vara borta ett halvår till. Vi pratade om de att tiden skulle gå så fort osv. Men när vi insåg att Charlie kanske kan gå då så kändes tiden allt mer lång. Och jag insåg att tiden går alldeles för fort med lilleplutten.

Usch, vad kallt det var igår.. Jag frös i min sommar/vår jacka så nu blir det till att rota fram lite varmare jacka i förrådet. Har ju min nya jacka från SVEA jag fick i present. Men den får vänta till minusgraderna.

Idag ska jag till gamla stan o träffa Angelika! Det skulle blivit träning idag..men jag försov mig :/ o har lite ont i halsen. Tror vi har för kallt i sovrummet på nätterna. Får boka en ny tid imorg. Jag ska ju börja spinna, men dom har bara em träningar på spinning, o då kan jag bara köra de passen när Christofer slutar tidigare. Denna vecka får det bli jumpa eller ngt annan träning.
Nya tag imorgon ist.

Puss på er


En bild på Charlie som sover i Marias resväska :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?