Första skrapet

2011-10-21, 13:51:45 / Kategori: Allmänt
imorse steg hela familjen upp kl 08. Jag o C drack kaffe ( ja, stora C alltså) ;) ! Christofer skulle iväg o träna o sen kika på en eventuellt ny bil. Och jag o Charlie skulle åka hem till mamma som är ensam hemma då pappa är på jakt. När jag kom ut till bilen möttes jag till min stora förfasan av IS PÅ RUTAN.. Fan nu närmar det sig vinter på riktigt. Halt på vägen var det också, för jag halkade iväg i en kurva . Skit läskigt. Kör som en snigel nu med Charlie i bilen.

Nu är jag hos mamma o pappa o vi har ätit lunch o fikat. Charlie är så glad o nöjd. Mamma har åkt för att hämta Linn i skolan, då hon bor här den här veckan för Christine o Martin har åkt iväg på lite semester själva.
Vi har pratat om julen o vad Charlie vill ha i julklapp :) Vi ska vara här denna jul! Så det blir vi , mamma o pappa, mormor o morfar o syrran o hennes familj.
Ska få med mig massa älgkött hem ikväll. Kanon!! Nu ska jag ta min lille son o ge till mamma en stund för jag ska ut o städa bilen. Det är ett MÅSTE för fan vad den ser ut!! 

                                                                    Puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?