Det var denna helg !

2011-10-10, 09:48:06 / Kategori: Allmänt
Fredagen inläddes med att bara sitta hemma o kolla på tv o mysa i soffan. I lördags bjöd jag hem någrat jejkompisar då jag fyller år på tisdag. Vi var 11 brudar som drack vin , åt mat o skrattade. Jag fick många fina presenter! Tack älsklingar!!! Vi höll på långt in på småtimmarna innan vi ramlade i säng o de sista drog. Igår var värsta dagen på läänge. Jag kom inte upp ur sängen o så fort ja rörde mig fik jag springa o spy :/ Brukar ALDRIG må så där skit.
Senare på em drog vi och käkade en varsin pizza o köpte lösgodis.



















Jag o Christofer har varit tillsammans i 2 år igår , men vi firade inte det igår. Eftersom jag fyller år på tisdag så tänkte vi gå ut o äta då. Jag vill äta på libanesisk restaurang:) Tror det blir Cafe Beirut. Har aldrig varit där men jag har hört att det ska vara bra. 2 år!!b Tiden går så fort att jag inte hinner me. Men jag älskar dig Christofer mer o mer <3



Funderar på om jag ska ta bebis o vagn o bege mig ut på en promenix i gråvädret. Men först ska jag sätta på kaffe o äta lite frukost!
Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?