Då var man 28 då ;)

2011-10-12, 18:44:03 / Kategori: Allmänt
Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon. Charlie fick mat en ggn kl 21.30 igår kväll, så imorse sov han till 06.15. Han brukar alltid vakna 05 annars o få mat o sen sova om. Men nu hade jag svårt att somna om då vi la oss ganska tidigt igår kväll .

Igår var ingen vanlig dag för det var Rebeccas födelsedag HURRA HURRA HURAAAA :)
Jaa då var man 28 då.. HJÄLP!! Eller vad säger man . Känner mig som 24 :/.. Om det nu är ngn speciell skillnad?!
Jag fick en klocka av Christofer :)) Jag hade önskat mig de o då fick jag det av honom <3
Såå fin!! Och en bukett blommor ÄLSLADE DU <3<3<3 Av svärfar o Angelika fick jag kokbok o en annan bok o en orgidee.
Hans pappa lagade en supergod middag med lax o potatis. Sen fick jag tårta :)

På lördag kommer en del av min släkt oxå. Känns som jag firat min födelsedag en vecka snart ;)

Jag är fortfarande förkyld o täppt i näsan. Lille plutt var täppt i morse me men nu är han bättre. Vi var en sväng hos Maritza idag o drack kaffe o åt muffins! Mamma kallar mig kaffereps tant haha o inte latte morsa!!
Sen åkte vi en snabbis o tittade på Christofer som är o tatuerar sig. Han tatuerar över sin tribel som han har på armen. Aj aj det såg inte skönt ut..

Nu har jag ätit o myser med Charlie<3 Han är pigg o glad då han sovit någon timme för ett tag sen.

Imorgon ska jag träffa en gammal kompis jag inte sett på 10 år kanske. Spännade!!

Kram på er :))








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?