värme o grill :)

2011-05-10, 18:22:20 / Kategori: Allmänt
Idag har vi varit på sista kurstillfället inne på fridhemsplan. Kursen har ju varit bra men kanske inte så lärorik som vi trodde det skulle vara. men det kan ju alltid vara kul o lyssna o höra när dom berättar om förlossningen, kjejsarsnitt,kompilikationer, sugklocka mm. Jag hade bilden av en sugklocka som en stor aparat man sög ut barnet med, men så var ju inte fallet haha. Så det var bra att jag fick se en sådan iaf.

Efter kursen gick vi o handlade mat. Vi bestämde oss för att vi skulle grilla idag. Bra att passa på då det ska växla om till kallare igen.. Såklart,vi bor ju i Sverige ;). Nä då man kan inte klaga. Det är början av maj o hela 23 grader var det ute idag.
Vi har en grillplätt med bord o stolar vid våran lägenhet som vi delar tillsammans med dom andra grannarna, så där tände vi på grillen o grillade. Gott vra det, som alltid när man grillar.



Så nu är jag proppmätt o nöjd o glad så jag ska lägga mig framför tv :=)

Ha en bra kväll alla kära läsare :))





          Haha jag ser helflummig ut..men jag bjuder på det :)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?