Välkommen helg!

2011-05-20, 18:51:57 / Kategori: Allmänt
Sitter o skrattar till ett program av parlamentet på tv haha!!

Nu är det helg o det känns underbart även för mig som är hemma alla dagar. Det blir skillnad för mig som jag även tidigare nämnt då alla andra man känner också är lediga:)
C slutar snart o jag har handlat grillkött till kvällens middag. Solen har skinit hela dagen och jag älskar det!!

Var o träffade Jennie idag:) Det var inte igår vi träffades o bara hängde i stan. Vi var hos henne en stund innan vi åkte in mot stan o satte oss på ett fik/restaurang på biblioteksgatan o åt en god lunch! Solen gassade o det var helt underbart! Jag åt en feta o olivpaj.
Sen var det premiär på en ny butik på biblioteksgatan som folk stod o köade till. Tycker att det är liite hysteri när det är sånt där att folk verkligen köar till en butik. Snälla det är ingen husvisning för 17 det är KLÄDER!!!
Men men alla är ju olika ;) Kul är det att bara sitta o titta på alla olika sorters människor:)

Sen traskade vi till kungsan o satte oss i solen:O=) Där jag även stötte på Carro med kulan :)

På vägen hem höll jag på o decka på bussen. Så jag kom hem, åkte o handla o sen som vanligt tog en nap på en timme. Känner att jag verkligen behöver det! Nu är lägenheten städad så helgen är välkommen! Imorgon ska det bjudas på lika fint väder så vi får se vaad vi hittar på.

Ja, snart när som hellst kan man sitta som mamma!! HELT SJUKT när jag tänker på det :))
Tänkte lite på idag hur det är med en grej.. MÅSTE slemproppen gå för att man ska veta att frölossningen är på g??
Googlade lite på det där o tydligen kan den komma under fölossningen o även samtidigt som vattnet går..
För nu känns det som att man sitter o väntar på en slempropp, men så behöver ju inte alls fallet vara.


Här bjuds på lite bilder från idag!!

                      
                         Jennie avnjuter sin goda sallad:)




                           Jag solar mig lite i Kungsan :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?