vaaaarmt!

2011-05-09, 14:01:02 / Kategori: Allmänt
Solen är så varm ute att jag knappt pallar att sitta i den. Det är vindstilla längst med våran huskant o jag klarade en halvtimme sen var jag tvungen att gå in. Nu har jag gått in i vecka 35. 5 veckor kvar till beräknat barnafödande:) . Hjälp! Det känns bra men ibland får jag ngn konstig känsla i hela kroppen. Jag kan inte förklara den men jag vet inte om den är sorgsen eller glad på ngt konstigt sätt. Jag är super glad o lycklig över att få ett barn , det är inte det. Men ibland funderar man på hur stor förändring i livet det ändå är o vad mkt som kommer ändras, då känns det lite märkligt. Tror det är naturligt att tänka så ibland när man närmar sig bf..

Magen rör sig som en kattapult fram o tillbaka o igår hade jag som mensvärk i en timme. ringde faktiskt till bb då o frågade vad det var, och hon sa att jag luckras upp inför förlossningen att det är som förvärkar så bebisen ska kunna koma ut o det kan kännas så. Vart det värre skulle jag höra av mig igen, men nu e det inte så mer. Jag låg i soffan igår kväll o det kom som världens hugg nertill i magen. Jag skrek rakt ut för så ont gjorded et. Det har börjat bli så på kvällarna men igår var värst. Pirrigt pirrigt. Jag tror att han kommer komma innan 18 juni, men antagligen går jag över. Men det känns som han vill ut ibland ;)

Ibland önskar jag att man slapp säga allt man kände. Att det fanns ngn som förstod saker utan att man behöver bli arg, förklara sig eller bara bli ledsen.. Eller är det så att det man inte vet mår man inte dåligt över?? Så tänker inte jag, men man kanske ska börja med det :/ Nej, det står jag inte för så jag kan inte tänka så.

Nu ska jag ta mig en dusch !!



Ha en super bra dag i solen alla

Anonym

Förstår hur du känner och att man får känna så,det är inte fel. Ut med känslorna, livet förändras det gör det men det blir en naturlig förändring. kommer tänka sen "hur var det innan".. :) Kram Jenny



2011-05-09, 14:38:00

rebecca

det är skönt att veta att jag inte är ensam om att man kan känna så! Kram



2011-05-09, 15:09:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?