V 37

2011-05-26, 18:09:01 / Kategori: Allmänt


Ja man är ju nu i v 37. 36+4.

Vet inte om jag tycker att jag växer speciellt mycket mera , men antagligen gör jag det. Känner mer i händer o fögter o är kvällen kommer värker mina fötter desto mera. Men det är inte så farligt!

På sängen ligger nu det jag tänkt packa ner i bb väskan, som får bli DIF bagen ;) Det är både mitt, Christofers o bebisens saker så vi tar den med oss. Har säkert med oss för mycket, men jag ska försöka tänka smart.
Det jag behöver är ju sköna byxor o en sköna tröjor. Sen ngt när jag åker hem i klädväg iaf.Köpte "världens sexigaste " trosor idag haha. Men det kan nog vara skönt att ha lite skönare på sig direkt efter förlossningen. Såå farliga är dom inte, men det är ju ingen spets direkt ;)
Sen är det ju en del små jox som tvåler osv.

Christofer har åkt till Stadion o tittar på matchen. Jag skulle egentligen följt med, men jag hade inte så stor lust o trodde det skulle regna idag så jag sa nej igår. Men idag har ju solen skinit hela dagen så..

Nej jag har ingen energi till ngt nu så nu blir det soffan. Har percis lagat blodpudding delux;)

Ha en bra kvaäll. Imorgon är det redan fredag :)

Puss o Kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?