underbar dag , men nu e jag sluuut

2011-05-31, 21:41:24 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit hemma hos Pishi :)) Det var evigheter sen vi träffades ensamma o det var precis som förr!! Hennes gulliga Oliver var också hemma så han inte börjat på dagis ännu. Så söt, med världens finaste ögon o låååånga ögonfransar :))

Jag blev bjuden på lunch när jag kom o sen gick vi över o tittade på en dagisplats som dom kanske skulle ha till Oliver. Vi gick runt o dom visade runt o hon bestämde sig för att tacka ja.
Sen gick vi till parken o lekte en stund. Jäklar vilket väder det har varit idag. Måste erkänna att jag varit så jävlig att jag klagat över värmen.. Älskar det egentligen, men när man är höggravid o varm ändå så är det lite jobbigare om man säger så. Är INTE avis på dom som föder i aug/sep..

Sen åkte jag till C:s jobb o väntade på honom o tittade hur han jobbar lite innan han bjöd på thaimat!! LOVE IT:))

På vägen hem stod jag i galna köer o samtidigt som solen gassade o ac:n i bilen e paj var det inte så nice. Men jag var tvungen att åka o storhandla på willys så det var bara att bita ihop. Handlade väl i en timme så nu har jag såå jäkla ont i fötterna att jag skulle behöva en fotmassage. Men mannen min kommer inte hem än så jag får lugga här o lida ;)

Ska ta mig en dusch nu o sen kasta mig i soffan till bb.


Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?