trööööttare än tröttast

2011-05-11, 16:26:43 / Kategori: Allmänt
Solen skiner o det är såå varmt o skönt ute, men jag ORKAR inte gå ut.. Jag sov ganska bra i natt faktiskt, var nog uppe 3 ggr visseligen o kissade men jag hade inte så ont i sidorna som annars. Tro jag haha, känns som nätterna går in i varann. Men jag vaknar 05 när C åker till jobbet o då är jag pigg till kl 08. Sen sover jag igen o kommer fasen knappt upp kl 11 :/ . Men men det är bara att lyssna på vad kroppen visar o sova om jag behöver det. Jag har ju inget att passa ännu så det är bara att passa på som alla säger!


Jag har iaf tagit mig till affären o handlat lite till middagen. De blir lax med wokgrönsaker i ugn o bulgur idag!
Så kunde jag inte gå förbi jordgubbarna utan att råffa åt mig en kartong som ska avsmakas ikväll emn mjölk o socker :) SOMMAR!!


Hjärtat mitt kommer hem om ngn timme så jag ska snart börja med middagen! Vi försöker vara duktiga o äta runt 18 nu o hålla dieten. Och inte äta onyttigt. Men en dajm glass har jag ätit, men vad 17 jag dog ju av värmeslag ;)


Här är en bild på mig från imorse. Nu är man ju i v 35 o det lilla livet i mig rör sig, hickar o för ett fasligt liv emellan åt! Men nu vill jag ha ut honom för magen är ivägen på många sätt o jag saknar mina kläder. Men jag har älskat den hela tiden, fast nu får han gärna snart komma ut till oss i våran famn <3






Man hoppas ju på att allt under fölossningen ska gå bra! Pirrigt..


Jag får en sån underlig o konstig känsla som sprudlar genom hela kroppen ca 1-2 ggr om dagen. Jag kan inte förklara den som sagt, o vet inte om man känner sig glad, ledsen eller vad det är. Konstigt , men både jag o C trro att det är för lille plutt där inne o alla hormoner osv.



Nu får ni ha en bra dag o njuuut för imorg kommer regn.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?