slödag!

2011-05-23, 13:25:17 / Kategori: Allmänt

Ojojoj.. idag händer inte mycket vill jag lova. Skulle med Daniela på fotografering men jag kom på att jag hade en del o göra så det gick inte. Somnade om efter att C åkt till jobbet runt halv 8, o kom inte upp ur sängen förrens kl 11. Man kan ju konsten i att ta det lugnt iaf ;)

Nu har jag kastat in tvättmasinen o fixat o donat lite. Ringt några viktiga samtal.
Har även bokat in en tid för att göra naglar på fredag för min ÄLSKADE C ska ge mig ett par naglar! Tack gulle duuu:)
Man vill ju känna sig lite fin som nybliven förälder o jag ska ju inte göra gigantiskt långa så det kommer att bli bra. Man känner sig så ju så mycket finare bara man fixat sina nails.

Snart kommer Ola hit o tömmer förrådet. Jag har kastat in vinter jackorna där då jag rensade en dag. Det tar bara plats o jag vill inte se vinterjackorna mer!

Vi låg o pratade lite igår om vad vi skulle packa ner i skötväskan som vi ska ha med oss till förlossningen, o då pirrar det till bra mycket i kroppen på mig :) Nära nu!! Sen sparkade o joxade han så mycket med huvudet igår o verkligen tränade på att ta sig nedåt. C kände också med handen o han kände också hur han höll på.
Vi har ju bilbarnstol, så det är bäst att vi flyttar över den i hasn bil nu, så att den är på plats inför resan till bb.

Har hittat en skötväska på nätet som vi ska beställa hem, o det är 1-3 dagar hemleverans på den. Så när lönen kommer på ons så ska den köpas. Sen ska jag in på apoteket o köpa amningspads o massa sånt så man har det tills det är dax.

Tina tipsade igår om att redan nu smörja in bröstvårtorna med citron. Det ska förebygga att man får så ont sen när man börjar amma. Kan ju testa,men det känns ju lite konstigt att stå o smörja in med citron nu hehe;)
Kan ju vara värt ett försök visseligen.

Nu i helgen som kommer är det elitloppet på Solvalla, o jag skulle vilja in o titta. Få se om vi tar oss en tur in o trängas med alla människor. Sen fick jag en inbjudan om Don Omar konsert den 12 aug i Solnahallen :) Den vill jag gå på, så jag får se om vi får ihop det så Christofer är hemma med lillen då. Det är han såklart isf, det är bara det där med ammningen. Man vill ju inte ge i flaska för då kanske  dom slutar ta tutten sen. Vi får se..Det är ju ett tag kvar o han ska komma ut hel först innan vi kan planera längre fram.

Nu ska jag springa till tvättstugan o torka o kasta in nytt!!

Men ha det bäst alla läsare ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?