Shop!!

2011-05-26, 13:02:37 / Kategori: Allmänt
Har varit o inhandlat barngrejjer nu :)) Såå kul. Blöjer,nursingpads,nässug,våtservetter mm. Sånt som kommer vara behövligt när vi kommer hem sen. Lite har jag funderat på att packa i bb väskan. Funderar på om jag kanske ska ta o börja packa den lite. Det är ju en del man måste tänka på att ha med o man vill ju hellst inte glömma ngt.

Hua vad varmt jag tyckte att det var idag. Jag vaknade med topphumör o hur pigg som hellst. Men när jag gick o handlade så tappade jag mer o mer energi o kände tillslut att jag skulle svimma :/. Gjorde det inte, men jag var bra nära kändes det som. Vi har inte handlat skötväska ännu, men ska göra det. Men jag hittar egentligen ingen som jag verkligen vill ha. Tycker skötväskor e rätt fula egentligen, så jag funderar på om jag ska packa min LV bag ist. Det viktigaste är ju att kunna få plats med det nödvändiga osv. Själva väskan kommer jag ändå inte ha hängade på vagnen för jag tycker bara den tar plats där. Nää, det blir att fundera ut ngt smart!!


Nu ska jag vila en stund faktiskt. Hade en del konstiga drömmar i natt så jag känner mig extra trött nu. Vila vila passa på ;)

Ciao



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?