Onsdags mys

2011-05-18, 21:23:47 / Kategori: Allmänt
Imorse hämtade jag upp Daniela (Christofes syster). Hon är fotograf o kan ta riktiga kort, så vi tog massa "mag" gravidbilder. Vi började inne o sen åkte vi ut till Stockby skogar o fotade. Är riktigt nöjd o korten kommer senare :).
Sen satte vi oss på ett fik ute vid Långängen o tog oss en latte o njöt i solen. Sen åkte vi hem o C köpte lunch till oss som vi avnjöt ute den me innan han skulle åka o jobba.

Senare på em åkte jag mor Sollentuna då jag skulle hälsa på Madde. Men jag plockade upp Maria o hennes son Leon vis stationen först. Det var riktigt trevlig o Madde bjös på så god mat. Efter mycket skratt o prat så gick vi upp till Leonie o hälsade på. Henne var det nog år sen jag såg på riktigt förrutom på Nannas begravning. Hon försökte lägga sin son när vi stormade in o ut från rummet kom hon med en glad liten kille :)

Körde sen hem Maria o Leon o åkte sen hem, så nu har jag precis kommit hem. När jag åkte hem så fick jag en så konstig känsla i kroppen. Jag känner mig nästan som ledsen. Det är så kul att träffa alla ens gamla vänner o jag önskar att man kunde göra det ite oftare för vänner betyder verkligen så mkt. Men alla har ju fullt upp med sitt så det blir inte så ofta man ses tyvärr. Sen nu när alla skaffar barn o gifter sig o vi verkligen börjar bli "gamla" så känns det så lustigt när man för några år sen festade som bara den o levde ett HELT annat liv.
Men så är väl livet antar jag

Jag saknar min Maria i Argentina me.. Snart e hon hemma dom tur är:=) Bara någon vecka kvar!
SOM DU E SAKNAD <3

Nu ska jag hoppa in i duschen o invänta min älskade som jag saknar enormt just nu <3


Puss o Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?