ny vecka!!

2011-05-02, 14:45:09 / Kategori: Allmänt
Nu är man då i vecka 34 då o magen växer som den ska. Jag o C var hos barnmorska imorse o allt var såå bra med lillen. Han ligger upp o ner som han ska, o jag trodde faktiskt han skulle ha roterat lite åt fel håll igen. Men inte då!! Han växer som han ska o jag har nu gått upp 11 kg. Tur det är 6 v kvar bara så det blir inga 30 kg övervikt iaf ;)

En väldigt ledsam grej som hänt idag är att imorse när C skulle gå ut med Chifen skrek han till flera ggr o hade ont i höfterna. Det gick bra när han var ute med honom men när han kom in igen hade han så ont. Han kunde knappt röra sig o bara låg i sin hundsäng :(
Även om jag inte är speciellt hundkär så är jag djurvän, o det riktkigt skar i hjärtat på mig att både se o höra honom så där. Han är ju som sagt 11 år gammal o åldern tar ju ut sin rätt. C har åkt med honom till verterinären nu o vi får se vad dom säger o gör. Hundar o andra djur kan ju inte prata o när dom väl visar öppet att dom har ont ngnstans då har dom verkligen det. Dom gör ju allt för att inte visa sin svaghet innan det gått lång tid:( . Stackars!!

Nu har jag diskat o har godisskålen framför mig på bordet, där det bara blir färre o färre godisar i.. Ont i revbenen har jag oxå. Men bm försklarade att det är liganementen i sidorna som stramar o drar när bebisen växer. Och det är det som gör så ont. Nu hittar jag knappt som sagt en bra sovställning längre o är säkert uppe 3-4 ggr per natt o kissar.

Nu ska jag titta lite på tv o ta det easy :)

Hejs svejs



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?