Nu var den efterlängtad o här igen:)

2011-05-08, 18:52:21 / Kategori: Allmänt
Solens strålar sprudlar ute o alla pasasr på att avnjuta solen.
Igår träffade jag Maritza:) Vi var o hälsade på Nanna vid graven o lämnade blommor. Så fint där vid hennes plats. Sem åklte vi in till stan o tänkte sätta oss vid strandvägen o fika men när vi närmade oss Kungsan så fullkommligt kryllade det av folk o vi kom inte många meter fram med bilen, så vi bestämde oss för att ta en kopp kaffe o sätta oss utanför henne ist. Det var mysigt o vi hade det jätte trevligt!!
Hon skulle ut med en kompis senare o jag stod i valet o kvalet om jag skulle med ut denna kväll, men jag tänkte att det kanske inte är det bästa när det bara är 5 veckor kvar att röra om i magen ;) Då kanske han får för sig att vilja ut tidigare. O C var ju o firade en Chrille som fyllde 30 så han kunde man inte lita på o vara körduglig ;)

Jga åkte hem till Helena o sov på hennes soffa :)
Idag har jag hämtat C o vi satt ute i solen ett tag. Nu är den underbara solen här för att stanna o jag ska avnjuta varenda dag i solen. Nu ska jag kasta mig bakåt i soffan :)

Ciaobella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?