Näst sista besöket !

2011-05-30, 15:30:29 / Kategori: Allmänt
KL 07 steg jag upp för jag hade bm kl 8 idag. Lät C sova ut idag då han jobbar sent denna vecka.
Hade en annan bm idag för in var på semester o hon var super gullig., Hon verkligen pratade o berätta hur han låg mm. Han har nu fixerat sig, o jag trodde att när dom väl fixerat sig så är dom redo att komma ut. Men hon sa att det kan dom göra även fast dom inte är fixerade klart.

Jag fick rekomendationer att börja ta Blutsaft o ett annat järntillskott som jag har lite lågt av. Så jag inte blir super trött när jag fölöst o det skulle vara så att jag tappar mkt blod. Man tappar ju "normalt" sett en halv liter blod, men kan även vara upp till en liter. Fan det är mycket alltså :/ . Ett mjölkpaket BLOD.. hua!!

Kom hem o kastade mig i sängen bredvid hjärtat igen o somnade om. Vaknade halv tolv sen.. Oj oj vi sov verkligen ut!!
Men nu e det KNAS på nätterna. Jag har såå ont i ligamenten på sidorna att jag vaknar var o varannan timme av att jag har ont o behöver kissa. I går kväll hade jag lite smått panik av obehagskänslan.

Vi åt o sen grog han till jobbet o jag har tvättstugan i detta fian väder. Åkte till centrum o köpte järnet iaf!

Nu ska jag springa o hämta det sista i tvättstugan :)

Ha det bra









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?