Mitten på veckan.. redan

2011-05-25, 11:27:35 / Kategori: Allmänt
Är det bara jag som tycker dagarna/veckorna springer iväg??
Herregud man hinner ju inte med. Låg o drog mig riktigt i sängen idag framför tv:) Innan jag tog beslutet att gå upp o äta frukost. Solen skiner ju men det är inte alls varmt i luften. Tycker dock att det är skönt, då jag nu börjat att svullna på fötter o händer.

Har varit ute o tagit mig en liten promenix. Kände att jag behövde röra på mig för det kryper i benen på mig!




Har stått o diskat till högmusik o känner mig på topp för en härlig onsdag! Imorgon kommer pengarna in o då ska det handlas apoteksartiklar till både mig o bebben:)
Vi har nog bestämt oss för namn nu ;) Men det får ni veta när han kommit ut! Hoppas han ser ut som en vid det namnet bara, annars har vi problem. Då killnamn har varit svårt. Tjejnamn är MYCKET enklare!!


Ha en fin dag i det soliga kalla!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?