Lördag fm

2011-05-21, 12:22:46 / Kategori: Allmänt
Char precis kommit hem från en springtur o jag har röjt undan här hemma. Bäddat sängen osv.
Nu ska vi snart bege oss ut, men jag hade hoppats på mycket varmare väder. Ser ju rätt kallt ut tyvärr.

Jag har nog hittat min ny nisch i livet:) ATT VARA GRAVID haha!! Många klagar över hur jobbigt o tungt o ont dom har. Jag njuter o har aldrig mått bättre. Nu kanske många tänke..Jävla idiot hon e. Men så känner jag verkligen. Nu har ju jag haft fördelen o inte jobbat o tror att det kan bidra till en stooor del att jag mår så bra. Men ändå!!

Jag klagar över mina revben o har svårt att sova vissa nätter men det får man ta. Pratade med Jennie igår om att min hud är typ bättre nu än innan, men det är nog pga att jag inte röker. Tänk vad mycket skit cigaretten gör med kroppen. Men jag kan inte neka att jag saknar ciggen MYCKET ibland .

Nej nu ska jag sluta babbla o dra mig ut i solen ist. Gäller att passa på för nästa v ska det bli kallt igen..


Ciao



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?