hej på er alla!!

2011-05-16, 14:56:30 / Kategori: Allmänt

¨Jaha då var det måndag igen o C är på jobbet. Jag har varit iväg o gjort lite ärnden idag. Varit på arbetsförmrdlingen o skulle få en ny handlingsplan, men eftersom jag ska ha barn som är beräknat om 4 veckor så tyckte han på af att dt var onödigt tt jag skulle behöva raportera sökta jobb ngt mera, o det kan jag ju hålla med om.




Sen var jag förbi bibblan o lånade om Anna Whalgrens #Barnaboken"! Jag har varit lite dålig på att läsa ur den sista tiden o jajg vet inte varför egentligen, jag har ju all tid i världen kan man tycka. Men nu ska jag köra ett rejs, för den boken är faktiskt riktigt bra.
Sen har jag varit o handlat tills maten ikväll. Vi ska ju vara nyttiga nu har vi bestämt så jag ska laga bulgur med kyckling o grönsaker av massa olika slag i kväll. Mitt hjärta jobbar ju till sent ikväll så middagen får jag äta själv. Men han kan alltid ta med en matlåda imorg:)

Vi möblerade ju som sagt om i sovrummet igår o det ser mycket bättre ut än innan.. MEN vi har ett stort problem att sova så. Det har ngt med feng shuin inne i rummet som gör att det blir jätte oroligt att sova. Sist vi hade sängen så, så kunde vi inte ens vistas i de rummet. Skumt! Jag vaknade i morse med två fötter i ansiktet då C hade vänt sig o för han inte kunde somna normalt ;)

Vi ger det en natt till o prövar,annars får vi ställa tillbaka det som det var från början.

Ja då var man i vecka 36 då:))))))) 4 VECKOR KVAR!! Han sparkar på min högra sida nu massor. Det känns lite obehagligt ibland. Nu längtar jag bra mycket till att få ha honom i min famn o puss ihjäl mig på honom :)

Nu ska jag läsa ett stycke eller två ur barnaboken o önsar er en bra start på veckan!!!


Här e bilden på rummet .... Mobil bilder verkar bara bli små. Ska ta med kameran ist i fortsättningen :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?