Farvä Lasse

2011-05-19, 19:28:32 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag o det var alldeles grått ute.. lika grått som dagen skulle bli, då det var begravning för Lasse idag ute i Vaxholm. Lasse är mammas "styvpappa" som hon kallade pappa för hon vuxit upp med honom.
Kl 12 begav jag mig i bilen till vaxholm o solen började tränga fram o det vart riktigt vackert väder.

Begravningar är ALDRIG kul, men det ar väldigt fint gjort iaf. Det är inte kul när man ser människor som stod honom närmare än vad just jag gjorde så ledsna. Då var det inte ett öga torrt där inne.
Sen är det ju fika o då lättar stämmmningen genast upp. Det var ju att träffa alla mina kusiner, som man inte ser så ofta!

Efter fikat så åkte jag hem o booom rakt i säng. Jag fattar inte men vid 16 tiden är det som om ngn slår mig i huvudet o jag somnar i en timme el 2. Hjärtat mitt ringde o väckte mig så det var bara att gå upp o handla lite till maten jag gjort. Carbonara!

Jag hoppas hoppas vi får ett lugnt litet barn som inte skriker allt frö mycket för jag kommer ju gå runt som en sombi här hemma. Tur det är sommar o sol förhoppningsvis. Måste vara värre att få barn under mörka tiden på året.

Nej, nu blir det tv o soffhäng tills sängen kallar på mig igen.:)



Maria

Fina Fina BOCKA!!! Det enda posetiva med begravningar är ju att man känner sig mer levande.... du vet vad jag menar! Och sov när du vill, det är kroppens sätt att ladda jue! One love puuusss <3



2011-05-19, 19:47:10

Anonym

jo så e det! Och att liv föds på nytt tror jag på! Jag laddar gärnet o det var såå kul att ses igår faktiskt! Puss



2011-05-19, 23:10:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?