dripp dropp

2011-05-27, 11:20:17 / Kategori: Allmänt
Dert är gråare än gråast ute o jag vakna av smattret på rutan. Ja idag bjöds det då inte på ngt härligt väder. Och jag som tog fram grillkött igår för jag tänkte att vi skulle ta med oss en engångsgrill o sätta oss på ngt mysigt ställe o grilla idag, men det kan jag ju glömma. Marinerade o slängde in det i kylen igen..

Igår när Christoffer kom hem från matchen hade han med sig presenter till lillen från Chrille, som även ska bli gudfar sen :)

Dessa kom han hem med ;)





Såå söta små djurgårdskläder i st 50 o 60 :)

Nu äter jag toast o morgonkaffe o längtar efter min älskling!!
Han jobbar , men slutar ganska tidigt så det är skönt. Sen behövs de handlas lite, o om man vill ha ngt fredags mys så behövs det lite godis mm ;=)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?