Chifen!

2011-05-03, 22:06:46 / Kategori: Allmänt
Ja mina kära läsare.. Sorgligt nog så behövde Christofer ta bort Chifen igår. Han hade såå ont. Nog för att han var gammal o jag har sett länge att han börjar bli stel o man sett att han inte spriger som innan , så känns det.
Jag är ju som sagt ingen hundtjej utan en hästtjej men det är aldrig kul att se djur ha så ont. Jag har ju haft 3 egna hästar varav 2 har vi behövt ta bort pga skada. När jag kom hem idag så kändes det tomt hemma o man märker hur mycket en hund faktiskt tar plats i hemmet.

Jag har ju aldrig haft ngt större intresse o nu på sista tiden har det varit mkt jobbigt med tanke på att jag e gravid o har fått det svårare att gå ut med honom. Men ibland händer saker av en mening o jag tror verkligen på ödet o har ALLTID gjort det! Så nu springer lilla Chifen på ägarna i himlen med andra fria ängelhundar.

Idag har jag varit md min syster på akademikliniken, då hon ska operera sina bröst. Kommer bli kanon!! Sen åkte vi till mamma o pappa o jag hämtade min efterlängtade BIL:)) Så nu kan jag ta mig vart jag vill när jag vill o är inte beroende av buss, eller att jag inte kan åka kvällar då jag hatar att åka tåg sent själv, eller att bara kunna ta C:s bil när han e borta! Så nu e jag såå glad:))

Nu kommer hjärtat snart hem från jobbet o jag tänkte sätta på en kastrull vatten o göra mig lite te!!

Magen växer som bara den kan jag säga o Jäklar vad han har tryckt ut både fötter o rygg åt varsina håll. Ont gör det o skinnet känns som det ska spräckas!! 6 evckor kvar 6 veckor kvar---- så det är bara att stå ut!!

Natti natt

Madeleine

<3 stackarn



2011-05-04, 12:34:05 URL: http://beauchamps.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?