bebismys hos Tina!

2011-05-24, 17:37:40 / Kategori: Allmänt
halloj bloggisar ;)

Idag skulle jag egentligen ha träffat Cicci:) Det var nog hundra år sen hon o jag på tumanhand träffades sist. Men imorse fick jag ett sms att lilla Oliver fått 40 graders feber så vi fick ta det en annan dag. Då passade jag på att hälsa på Tina o hennes 6 veckor gamla Emmie:)

Såå liten o söt hon var!! Snart är det min tur :))

Tina var så fin som mamma så o dt såg inte ut som hon kunde annat :) Hoppas att jag oxå kommer in i rollen snabbt. Men det tror jag nog, då man kan sina barn bäst!

Nu är jag hemma o Christofer drog iväg på fotboll. Sitter med en godispåse i knät o min ofödde son har världens hicka i magen. Varje morgon när jag vaknar har han det, o ngn gång på dagen o kvällen. Tränar sin svälj reflex sa barnmorskan så det är ett gått tecken. 
 

                                  Jag o Lilla Emmie:)




Ska snart fundera på middagen. Det blir ngt enkelt idag. Jag o Tina åt pannkakor till lunch o jag e fortfarande mätt:)

Ha en bra tisdag! (tråkigaste dagen på veckan)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?