andas lantluften

2011-05-22, 20:25:03 / Kategori: Allmänt

                                                            Hej alla bloggläsare!!

Idag vaknade jag o bjöd min kära på frukost på söngen:) Man måste visa sin kärlek då o då o inte glömma bort att visa uppskattning till varann.

Runt 12 tiden åkte han o hjälpte sin pappa med flytt o jag tog bilen ut till min farmor o farfar ute på landet i Vallentuna. Vi åt lite lunch o farmor bakade supergod rabarberpaj. Efter det somnade jag så klart ;) i 2 timmar!
Helt otroligt hur jag kan vara så trött nu, en det har antagligen med allt spring på nätterna att göra.
Sen var vi ute en sväng jag o farmor ute i skogen o plockade Liljekonvaljer:) Dom gav jag till min faster när vi var förbi dom me. Tänkte ta hem dom till C men jag tror dom hade vissnat innan, så faster fick dom.

Sen gick vi hem igen o åt middag!! Innan jag åkte hem runt 19 tiden så var jag uppe i stallet o pratade lite med Elina som precis kommit hem från Norrköping där det varit hästtävling!

Nu är jag hemma igen o slöar i soffan.

Idag gick jag in i v 36. Men imorgon räknas ju det som v 37 då det blir 36+1. Man räknar ju så konstigt på det där, men det är bara 3 veckor kvar nu. Han kan komma när som hellst, så nu är jag på Christofer om att ALLTID ha batterier på mob för man vet aldrig när vattnet eller värkar kan komma. Då gäller det att jag får tag på honom så fort som möjligt liksom..


Nu ska jag lägga mig i soffan då revbenen dööör av att jag sitter så här.

Bilder från idag !!

                          Min kusin Jonathan ramlar :)



                Farmor plockar bukett Liljekonvalj


 
                               Min kusin Madde :)






Janni

Ja nu får han se till att hålla sig hemma=) haha. inge mer party innan bebis e ute. Taskigt om vattnet går en lördag kväll om han e ut=) eller han kanske skulle få de kul på sjukan då=) Fniss..

Kram



2011-05-22, 23:17:17 URL: http://jannialtin.blogspot.com

Anonym

nej nu får han hålla sig hemma!! O festa är det inte på tal om.,herregud, man vill ju inte få in en fyllskalle på bb som stöd haha. Nej då, han tard et lugnt! Ska man bli förälder så ska man:))



2011-05-23, 13:29:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?