välkommen svullna händer o fötter

2011-03-16, 06:06:17 / Kategori: Allmänt
Vad gör jag vaken??

Kl är 05.49 o jag e jätte pigg. Hör vårfåglarna kvittra utanför fönstret så man kan väl inte vara med än pigg o vaken:)
Min älskling har precis farit till jobbet. Allt blev färdigmålat igår, så det känns kanon. Nu ska bara golvet in som sagt. Igår var vi i lägenheten med svärmor Carina o Ola. Dom bjöd på middag så vi testade en restaurang/pizzeria som ligger precis bredvid som ska vara bra, och det var det! Jag åt en pasta som jag inte orkade äta upp. Sen var vi där en stund o åkte hem runt 22 tiden.

Vi fick presenter av Carina o Ola igår!!! Christofer fick en kökshandduk som det står :DET ÄR DIN TUR ATT DISKA IDAG ÄLSKLING på, och så fick vi påslakan o örngott till lill bebisen o så fick vi 4 små jätte söta kaffekoppar som jag velat ha:)) Tack snälla!!

Vart en väldigt liten bild dock





Idag ska jag vara barnvakt senare på em till Alicia o Vanessa. Två barn jag hade på dagis för några år sen :)
Dom bor oxå här på ön.

Nu ska jag se om jag kan bli lite trött o sova vidare eller om det bara är att slå på tv.

Ha en godmorgon på er









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?