Välkommen helg!

2011-03-11, 13:08:30 / Kategori: Allmänt
Fredagen knackar på dörren o denna vecka glider sakta mot sitt slut. Jag är såå trött idag. Vet inte varför men det kändes när kl ringde kl 09 att mina ögon hade 10 kg grus idom.

Idag har vi varit i lägenheten o Christofer har tejpat längst lister o kanter så vi snart kan börja måla. Det känns som att det kommer bli kanon bra där i lägenheten o jag har en bild i huvudet på hur det kommer se ut när det är klart med alla grejerna som ska in.

Nu är jag tillbaka här vi bor nu o tvättar för fulla muggar. Har även torkat av skåp o luckor o kyl o frys, då vi ska flytta ut snart. Flytta 'r aldrig kul, men när det är klart känns det ju bra!

Ikväll ska vi nog äta middag med svärmor o Ola :) Mitt hjärta har åkt till jobbet o slutar skaplig tid idag.

Nej nu ska jag fortsätta här så det får inte bli ngt mera inlägg :)

Ha en fin dag o trevlig start på helgen :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?