Vackra dag"!

2011-03-06, 12:30:40 / Kategori: Allmänt
Igår vart det ju båtmässan för oss! Det var fullt med folk o det är kul att titta runt på massa snygga båtar. Vi käkade o åkte därifrån runt halv 4. Tog oss till mattvaruhuset för att kolla på heltäckningsmatta till sovrummet. Men då hade det tyvärr stängt en timme tidigare än när vi kom.
Så vi körde hem C:s pappa o stannade där på fika o soffhäng ;)

Lite senare åkte jag o Christofer o hyrde film o köpte chips o godis o kebab o pizza... SNACKA OM SVULLAR LÖRDAG..hahaha. Men jag orkade knappt min mat o sen var jag proppmätt resten av kvällen. Man börjar ju runda på sig på magen o  det känns som att det inte finns så mycket plats för allt snacks. Tur är väl det ;)


Nu är jag hemma hos mamma o pappa o min älskling jobbar idag. Min mormor fyller år idag så vi ska dit o fika. Linn e ju såklart också här, gullungen!! <3

Ikväll är det Solsidan :)) Efterlängtat!!

Puss på er alla











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?