update :)

2011-03-02, 17:08:26 / Kategori: Allmänt
Solen skiner utanför vårat fönster o man får direkt vårkänslor:) Nu är vi inne i mars o det närmar sig varmare tider. Vad kan vara bättre än våren?? Man blir nästan gladare av våren än när sommaren är på ingång tycker jag. Efter ett evigt mörker o snö o slask, så finns det väl inget bättre än när det börjar bli ljusare tider o dte börjar torka upp på marken.

Idag har jag varit på mitt gamla jobb o fått sprudlande kärlek av alla dessa små skitungar ;) Man blir så glad i hela kroppen när en 3 åring springer mot en o ropar Rebecca efter nästan 3 månader. Och då e jag inte blond längre o småbarn har ju en annan tidsuppfattning o kan glömma en ganska fort i den låga åldern. Men inte mig inte haha!!!

Jag har varit på dötrist infomöte på arbetsförmedlingen i morse, men reste mig o gick efter ca 30 min. Det ger mig INGENTING att sitta där o lyssna, när jag ALDRIG haft svårt att få jobb o jag väntar barn för tillfället  o ändå kommer få a-kassa snart. Nu låter jag som en riktig sosse som ska utnyttja bidragen, men varför inte när det bara e 4 månader kvar tills bebisen kommer o det är inte lätt att få en anställning när man är i vecka 26,26.
Jag har betalat till a-kassan så länge som jag arbetat mina 10 år, så något ska man ha ut för det..


När jag kom till gamla jobbet idag förresten hade jag ett paket som väntade med ett kort från en familj. Det var jätte fint skrivet o så fick jag en body. Man blir så glad när föräldrarna visar tacksamhet o man får cred för att man faktiskt gjort ett bra arbete med deras barn.


Nu ska jag fundera på o vila en stund här i sängen o sen fundera på mat:))

Ha en bra kväll

                                VILAAAA!!!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?