tröttare än tröttast

2011-03-29, 19:58:30 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit barnvakt åt Oliver o lite grann åt hans lille boro Anton. Oliver är tre och Anton är 6 månader:)
Jag hade Oliver på förskolan jag jobbade på förra året. Vi har bakat sockerkaka, varit ute o lekt o tittat på Emil o Pippi! På vägen hem vart jag HEEELT slut. Jag har glömt bort hur mycket barn kräver tror jag haha, även om dom är så snälla så. Men nu har jag inte jobbat på ett bra tag o är gravid så allt tar nog lite extra på krafterna ;)

Jag kom innanför dörren,kastade mig i soffan o sov i 30 min innan jag började med maten! Mitt hjärta är hemma o siter nu o spelar spel på tv. Jag är så trött fortfarande så det känns som att ögonen ska krokna. Men jag vill inte missa DHW idag igen, då jag redan missat två avsitt nu. Så jag ska försöka hålla mig vaken.

Lite sötsugen är jag, men jag ska skala mig en morot o smaska på ist. På söndag fyller Christofer år -28 år GAMLA GUBBE HAHA.Nä då, snart e man själv där.. Dock inte förrens i okt :p
Så vi ska ut o äta tillsammans med Angelika,Stanley,Carina och Ola på torsdag o fira. Vi ska till restaurang Lydmar.

Skönt med sommartid o det inte börjar bli mörkt förrens nu :) Snart kommer värmen också får vi väl hoppas.
Nu ska jag runda av lite här o lägga mig i soffan! Ska upp tidigt imorgon me hem till Lotta, Tobbe o barnen!!

Ha en bra o trevlig kväll, o hejja lite extra på Sverige ikväll i em-kval :))




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?