tråååk

2011-03-23, 20:16:12 / Kategori: Allmänt
Shiit vad dagarna gått långsamt o tiden tickar inte på.. Tvättar gärnet fortfarande. 

Man börjar närma sig 30 år o saker o ting ändras hela tiden med åren. Jag har lärt mig av misstagen man gjort även om jag inte ångrat saker jag gjort. Jag har lärt mig mycket o fått erfaranhet av det jag gjort o varit med om o tar stor lärdom av det. DET ÄR ATT UTVECKLAS!!

Jag skulle börja undra vad det var för fel på mig om jag tänkte o gjorde samma saker som jag gjorde för ca 10 år sen. Jag är glad o stolt över den jag är idag o har en såpass god självkänsla att jag faktiskt inte bryr mig om någon människa inte gillade mig. Så är det!
Vissa säger att man alltid är samma människa livet ut, o visst, till en viss del kanske. Men utan erfarenheter o saker som händer i livet ja då kanske man stannar upp. Men förhoppningsvis kommer det komma nya utmaningar o upplevelser i livet som gör att man utvecklas som människa. Och att man faktiskt kan ta lärdom utav saker o inte stanna upp bara för att det alltid har varit så..

Jag vet egentligen inte varför jag skriver om detta, men jag såg ett program på tv o började att fundera över livet o saker o ting. Det som tar din energi, försök göra dig av med det eller vänd det till ngt positivt.

jag kanske inte har blivit storchef över ett företag eller blivit världsberömd i ngt. Men det är inte heller ngt jag strävat efter. Så länge jag är nöjd o glad med livet så är jag nöjd. När jag red o tävlade hade jag mål och det resulterade i att jag vart vart Stockholms bästa.  Nu har jag ett mål o det är att försöka bli en så bra mamma som möjligt o få mina barn att växa upp i en trygg miljö o formas till bra människor. Sen är det en utbildning som gäller till spa o hudvårdsterapeut:)


Nu plingar klockan till tvättstugan :) Ciao





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?